Gebeliğimi ilk öğrendiğimden beri bu uygulamayı kullanıyorum ve ilk günden beri 9 ay boyunca bu hikayeyi yazabilmek için çok dua ettim ve rabbim çok şükür nasip etti. 13.04.2018 geçen hafta cuma günü miraç kandili sabahıydı hafiften sabah 8.30 civarı adet sancısı gibi agrılarım vardı ilk başta çok önemsemedim saat 9.30 gibi 15 dakikada bir gelmeye başladı sancılar annemi eşimi kayınvalidemi aradım 38+4 teydim herkes bana eminmisin doğum olduğundan diye sorarken nişanım geldi ve hemen doktorumu arayıp hastaneye gittim. Özel hastanede doğum yapacaktım doktorum açıklığı kontrol etti ve 2 cm açılma var yatış yapalım dedi doğumhanenin içinde bir odaya alıp nst ye bağladılar adet sancısı gibi olan sancılar saat 11 de doktorumun suyumu patlatmasıyla sıklaşıp git gide şiddetini arttırmaya başladı.. Saat 1 gibi açıklık 5-6 cm olmuş ve ben doktoruma beni sezeryana al ne olur diye yalvarıyordum sancılar çok şiddetliydi doktorum almadı iyikide almamış minnettarım.. bana normal doğum yapabilecegimi ve lütfen dayanmamı rica ederek bir sakinleştirici iğne vurdurdu o iğneden önce simdi baygın şekilde çekeceksin sancıları dedi ve öylede oldu saat 1 den 4 e kadar gözlerimi açamayıp hiç konuşamayarak sadece sancı gelince yatak demirlerini sıkıyordum. Saat 4 te ebe gelip beni doğuma aldılar zaten doğumu başlattıkları zaman ıkınma hissi kendiliğinden geliyor 4. Ikınmamda meleğim kızım doğdu 3.350 gram 50 cm olarak. Saat 4.25 te kızım doğdu fakat doğumhaneden çıkışım 5 i buldu çünkü hem kızım yırtarak çıkmıştı hemde doktorum kesmişti 4 tane uyuşturucu iğne ile hala hissediyordum dikişi ama sancılar kadar acı değildi çok dikişim vardı ve estetik diktiğini söyledi doktorum. Saat gece 11 de evimdeydim bugün 6. Günümüz yavas yavas dikişlerim iyileşmeye başladı ilk 3 gün oturamadım tek zor yanı buydu . Çok derlerdi inanmazdım kucagına alınca unutursun diye , kokusunu çektiğim an şuan diyorum birkez daha olsa hepsine razıyım gene çekerim .. normal doğumda bana yardımcı olan doktoruma minnettarım sakın korkmayın Allah o gücü veriyor .. hikayem uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🏻 Allah tüm hamilelere ve isteyen herkese bu duyguyu yaşatması dileğiyle 🙏🏻❤