Bende 31 de erken doğum riskim olduğunu öğrendim 24 mm olmuş rahim ağzım bir de hunileşme varmış.hemen ciğer geliştirici vuruldu 4 saat yattık hstenede şimdi progestan kullanıyorum 34+4 olduk yatarak geçiyorum canım kafanı toparla sakin ol bebeğin ile konuş ona vaktinden önce gelmemesi gerektiğini anlat😌 ben öyle yapıyorum şükür ağrım oluyor tabi ama hemen Allah’ıma dua ediyorum buna da şükür diye😍 sıkma canını herşey Rabbimden bol bol dinlen bol bol su iç kendine iyi bak❤️