Betuul12 Canım sıkma canını, stres yapma kendine. Benimde erken doğum riskim var aynı şekilde. Hayta hastanede bile yattım ciğer gekistirici serumlar falan. Hemde serklaj var. Ve rahim agzi 0,8 mm e dusmustu. Sadece dikiş tutuyordu. Bebekte erken döndüm 27,28 hafta da falan. Ve bebegin kafası o kadar aşağıda ki yuzunu his göremedik. Ve düşün doktor ölçümlerini zor yapıyor o kadar aşağıdaki baya uğraşıyor. Çok şükür yatarak 34+2ye geldik artik. :)