Ben de 2 gündür kullanıyorum insülin 33+3 üz benim problemim iğneyi yapma veya ölçüm değil, halen yüksek çıkıyor
günde 3 doz 6 ünite alıyorum.
birde gece dozu alıyorum yani 4 doz alıyorum. Ama yinede düşmüyo
açlık 126
tokluk 184
siz neler yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz. Endişeleniyorum.