akovalardan iğneyi batırdıktan sonra 8-10 saniyeden fazla derinizde bekletmeyin şişlik, acı vs yapar. İğne ucunu da çıkarırken ve takarken aşağı doğru dik bakacak şekilde değil kalemi yatay pozisyonda tutun öyle ucunu değiştirin. Yoksa iğne ister istemez damla halinde akar. Ama iğneyi yaptıktan sonra ucunda az bir damla olması çok normal çünkü o ucu Çeşme gibi düşünün ucu çıkarmadığınız sürece az az akıyor oradan. Aynı ucu birkaç kez kullanmayın ve kanatmamaya özen gösterim derinizi. Ben derimi gerdirerek yapardım. Her gün aynı yere de yapmayın bir süre sonra morarıyor orası ve şişlik oluşuyor. Geçen sene hamilelikten önce kullandım ben kalem iğne aklıma gelenler bunlar 😊