Simba Mervedoganay lansinoh kızımda kullanmıştım emzirirken hiçbir işe yaramadı bende doktorum garmastan verdi 32. Haftada lansinoh çok işe yaramıyor dedi o da garmastan a başladım bu sefer bakalım inşallah yara olmaz
Ebru-isil Mervedoganay ben lansinoh da sürdüm ama tahin yağının daha çok faydasını gördüğüm için bıraktım diğerini zaten bi süre sonra göğüsün de alışıyor gerek kalmıyor birşey kullanmaya.
BusraDevlet83 Mervedoganay Ben Lansinoh aldım ama pek memnun kalmadım. Sizi etkilemek istemem sadece söylemek istedim çünkü ucuz bir ürün değil. Isterseniz alın, tecrübe edin.
Pnr22 Mervedoganay ben de eczaneye sordum bitkisel olarak Kapa plus kremi verdi sürdugunuz yerleri yikamaniza gerek yok bebegin ağzına damagina zarar vermez dedi bakalım doğumdan sonra denicem 😊
BusraDevlet83 Mervedoganay Yani bana bakmayın. Belki de benim öyle oldu. Bilmiyorum nedense paylaşayım istedim. Ayva çekirdeği çatlaklara iyi geliyormuş diye duydum ama kullanmadım. Herkes memnun.
Cigdemveminik Mervedoganay lansinoh aldım bende doğumdan bi hafta önce kullnmya başlamak gerekiyormş bn bide hastane çantama tahin yağı koydum çok iyi geliyor yara olmuyor dediler onuda deneyeceğim
Cigdemveminik Htceedgru canm paketli tahinler varya ondan aldım bekledikçe üzerine çıkıyor yağı onu küçük bi kaba koydm kalıkla 🤗
Cigdemveminik Mervedoganay arkadşmda kullndı hiç yara olmadığını söyledi araştrdm biraz gerçltn işe yaradğını yazmşlar bnde denicem inşallh yara olmaz
Busimss Mervedoganay lansinoh aldım ben 36.haftada yavaştan kullanmaya başla demişlerdi bana ama doktoruma danısıcam haftaya 37.olucam nasipse bakalım
melindam Mervedoganay İncia Aldım Yeni doğum Yaptım Müthiş bir Krem 2 SaTte 1 Sütümü Sağıyorum Ona Rağmen Bir Yerimde Yara Olmadı. Tamamen Temiz İçerikli Bir Ürün. 30 ml Krem ama O Kadar Yağlı Ve Etkiliki Hemen bitmez zaten
Mervenurbalylmaz Selimem bende lansilo aldım 7.ayda basladm kullanmaya doguma ıkı ay kala onerdi herkes umarım faydasını görürüm