Mervedoganay Nasip olursa cuma günü doğumum var hala göğüs için krem almadım tavsiye edeceğiniz bi krem varmı acaba iyice geç kalmadan alayım.
Selimem Mervedoganay lansinoh al canım bana dedikleri buydu aldım ama ne zaman kullanıcam bilmiyorum 🤷♀️ 38+3 oldum
Sevval_nur Mervedoganay ayva çekirdeklerini yarım ç.bardağı suda karanlık yerde 1 gece beklet onu sür gerçekten çoook iyi kremlerden
Mervenurbalylmaz Selimem bende lansilo aldım 7.ayda basladm kullanmaya doguma ıkı ay kala onerdi herkes umarım faydasını görürüm
Selimem Mervedoganay e bebekten aldım canım 65 TL ye sür bebek emebilir kadına sordum yıkamana gerek yok silmene bebekler için uygun
Ebru-isil Lansinoh kullandım ben bir de tahinin üzerindeki yağı tavsiye ederim ben kremden çok onu kullandım diyebilirim.
Deryadiyebiri Mervedoganay ama onu doğumdan en az 2-3 hafta önce kullanmaya başlamak gerekiyor. Bir An önce al. Ve sürerken meme başına çok fazla dokunmadan hızlıca bir çırpıda sür. Meme ucunu fazla uyarmak doğumu tetikliyormuş.
Ebru-isil Mervedoganay ben lansinoh da sürdüm ama tahin yağının daha çok faydasını gördüğüm için bıraktım diğerini zaten bi süre sonra göğüsün de alışıyor gerek kalmıyor birşey kullanmaya.
Mervedoganay Zuzuum nasıl kullanıcaksın ki onu emzirirken e bebekten bi tane aldım ama çok kullanışlı durmuyo sanki
Mervedoganay Deryadiyebiri yarın son zaten cuma doğumum var geç kaldım almakta çok korkuyorum yara olucak bebeğimi emziremem diye🙄
Zuzuum Mervedoganay emzirdikten sonra hiç krem falan sürmeden kapatıcaksın göğüs uçlarını şimdiden de günde 2 saat takabilirsin yazar zaten detayı paketinde internette ben çok memnun kalmıştım gümüş kalkandan