BerfinAtar benim de var nefes daralma nefesimi toplayamıyorum. Doktora gittiğimde psikolojik deyip göndermişti çok detaylı gitmedim tekrardan. Özellikle canım sıkıldığında,heyecanlandığımda,üzüldüğümde,stres olduğumda hemen daralıyorum. Şu anda da var mesela niye bilmiyorum,esniyorum ki nefes alayım diye. Ama çok zor hayat kalitemi etkiliyor.