Zaten normal de yasadigim tehlikeli bir duruma gecmeyen nefes darligim vardi 8+1 hamileyim bu sira uyuyamiyorum bile nefes almada cok zorlaniyorum doktordan randevu aldim 5 gun sonraya ama o 5 gun ne yapicam bilmiyorum bir fikri yada yasayan var mi acaba ?