srfemnsz Mdelaaal 25+6 yiz dogum 24 eylul gozukuyor hayirlisiyla :) hareketleri daha net hissediliyor artik tekmelemeler basladi :)
Nilaykirikbas5516 Mdelaaal 27+3 den selam canım 13 eylül doğum allahim hepimize sağlıklı evlatlar hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin
Kelimeleringucu Bizde 27+6 yiz yarın 28 olucaz inşaallah, sag ayagım şişiyor bir de geceleri mide yanması oluyor, onlarıda mineral sularla gećiştirmeye çalışıyoz hayırlısı olsun, insallah sag salim kavusuruz bebelerimize
Deletedmom411 2 ekim görülüyor benim ama 2 hamileligimde de 38. Haftayı gördüğümden eylül ortası doğum olur :) 24+5 🙋🏻♀️
strangelove Mdelaaal Mdelaaal Benim de 4 eylül. Doğum yaklaştı, hala hareketli ama daha da büyüdükçe yeri daraldığı için bu kadar hareket etmeyecekmiş. Her gün yürüyüş yapmaya çalışıyorum artık ama pandemi sebebiyle doğum kursuna gidemedim. Eğitime giden varsa önerirse çok sevinirim.