Pnrr06 Mdelaaal sürekli hareket halin de hiç durmuyoruz bizden de doğam ile selamlar 😊 8 eylül inşallah 🤲
Bahadrprvn Mdelaaal 27+1 2.oğlumla merhaba 👍 doğum nzman olur bilmiyorum ilk oglm 40+5 haftalıkken dgdu
Mom10 d190516 bi kac yerdede sana denk geldim tarihlerimiz ayni canim insAllah sag salim hepimiz aliriz kucagimiza bizde prenses bekliyoruz insAllah 🥰
d190516 Mom10 yaa doğrudur arada aktif olarak kullanıyorum 🙈inşallah kuzum sağlıkla gelsin miniklerimiz 🧡
elcinsadem Biz bügün tam 26 haftalık olduk 🥰 Prensesim Elçin’im ile 98 gün gözüküyor 🥰 yarın doktor randevumuz var o ne diyecek bakalım 🥰 dondurma yediğim zaman çıldıran bir kızım var 🍓
Merry_8 Mdelaaal Bizimde 9 eylül gözüküyor doğum lakin ogluş erken gelcek gibi🙈 28 haftaligiz bizde çok hareketli maşaAllah🙏🏻