38+5 bugün randevum vardı cumartesiye tekrar randevu verildi eğer gelmezse pazartesi sezeryan ile alınacak ama eve geldim bi uykuya daldım bi uyandım ki sancı şuan belimde adet sancısı gibi devam ediyor arada gaz sancısı varmış gibi karın bölgesinde bi sancı be karnımda aşırı sertleşme umarım beklediğim gibi olur dua edin 🤲🏻