Ben de 6+6 günlük hamileyim benim de çok aşırı bulantılarım var özellikle sabahın köründe oluyor ezan saatinde filan çok kötü yapıyor insanı kusmuyorum ama yiyemiyorum da aynı zamanda anlayamıyorum gerçekten çok zor yani kolay değil annelik sabahlar olmasın istiyorum artık o derece çok kötü oluyorum hiçbişey yiyemiyorum herşeyden tiksinir oldum vitamin almam gerektiği için kahvaltıyı zor bela yapıyorum bazen günü sadece bir meyve ile bitiriyorum yani o derece birde büyük abdestte çok çıkıyorum afedersiniz sizlerde var mi acaba bu durum ?