Canım bende 22 hafta oldum 15 haftaya kadar kustum gece gündüz ne yesem çıkarıyordum,sabahları sarı su çıkardı kahvaltı çıkardı,süt içerdim çıkardı çok zordu sonra Dr gittim artık dayanamiyorum dedim 7.haftadan itibaren prilam dr diye bı ilaç verdi gebelikte kullanılıyor bulantı için ama benim o kadar inat ki geçmedi halbuki kimilerinin hemen geçiyormuş sonra Dr. Bana zofer verdi bu ilaç beni ancak kesti sadece com dayanılmaz olunca içiyordum aynı gün hiç bişey yiyemedigim zaman zofer içerdim. Mutlaka Dr danış ve ilaç işte cunkj beslenmen çok önemli ve korkma ilaçların zararı yok ben 17 ye kadar içtim çok şükür diyorum artik