Nurztekin kızlar bebeğin döndüğünü hissediyor musunuz ? bir belirtisi var mı ? yoksa ultrasonda mı fatk ediliyor? ben de 32. haftamdayım merak ettim 31 de gittiğimde normal pozisyondaydı
matruskaa Nurztekin canım hem ultrasonda söylüyor hemde ayakları aşagıyı tekmeliyor benim ya da hıckırık tuttuğunda kafasının nerde olduguna göre söyleyebilirim
Tugbaguns Nurztekin ben ayaklarından anlıyorum elimle dokununca poposu yada sırtınıda elimle yoklayınca anlıyorum canım 🤩🤩
Tugbaguns Zely35 ilk dogum sezeryan oldu çatı darmış ikincid mecbur yani ☺ Saglıkla doğsunlar hepsi geçiyor