matruskaa Zely35 benimkide makat canım sürekli değişiyor ama kafası bi aşağıda bi yukarda 34.haftadayım bakalım ne zaman dogum pozisyonunu alıcak
Tugbaguns Zely35 33.haftada baş aşşagı duruyordu 35 te gidicem ilk nstye giricem inş sezeryan olucagı için pozisyon cok önemli değil benim için.Normal düşünüyosan inş döner diyelim 🙏🏻
SheylaErekpek Bende 34 haftalığım cuma günü gidicem kontrole en son gittiğimde 32 haftalıktım baş aşağı duruyordu benim. Ama genelde değişebiliyor diyorlar inş döner seninkide🙏
Zely35 SheylaErekpek genelde 31. Haftadan itibaren doğum pozisyonlarını alıyorlarmış 36dan sonra kesinleşiyormuş. Bakalım hayırlısı olsun ☺
Omerozlem Bende 34 haftaligim baş aşağı da dedi birde iki hafta sonra nst girmeye baslicakmisim sizler başladınız mi
Zely35 matruskaa bu haftadan sonra dönme ihtimali biraz daha düşükmüş canım ama belli olmaz tabi. Hangi doğum şekli hayırlıysa öyle olsun hakkımızda
Tugbaguns Zely35 ilk dogum sezeryan oldu çatı darmış ikincid mecbur yani ☺ Saglıkla doğsunlar hepsi geçiyor
dilaraserdar haftada benımkı de makattı, şu an 36+1 olduk , muhtemelen yine aynı gibi. ben döndüğünü hissetmedim. Ama doktorumuz 39. haftaya kadar dönebilme ihtimali olduğunu söyledi. Hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin..
Ysfnannesi Cnm bende 33 ncü haftadayım benmde makat geliş dedi doktor son haftalara kadar dönebilirker dönmeyebilirlerde dönmezse sezeryan dedi ama tarih vermedi 3 hafta sonraya kontrol verdi ama ben 1 aydan sonra gitcm mecburi hakkımzda hayrlısı inş