aasenamerve Elfibrhm2609 iyiyiz güzelim çok şükür iyice alıştım anneliğe o da kucağa alıştı babamız gelene kadar çok zorlanıyorum ama razıyım Allah başka sıkıntı vermesin 😀 senin nasıl gidiyor? Happy kidste yok musun sen?
Elfibrhm2609 aasenamerve ben buraya da fazla bakamıyordum canım zamanim olmuyor hiç şu ara bakabiliyorum orada yokum ama olmayı düşünü yorum 😆🍋😆iyiyiz canisi çok şükür nasıl olsun kızı büyütmeye devam işte 😘😘😍😍