DenizYagmur Selam arkadaşlar eşimle sevgiliyken karar vermiştik çocuklarımızın isimlerine hep derdik oğlumuz olursa Deniz kızımız olursa da Yağmur isimlerini koyarız diye .. Allah a şükür 🙏🏼 Deniz’imiz de Yağmur’umuz da oldu ama şimdi supriz bir şekilde üçüncü bebeğimize hamileyim henüz cinsiyeti bilmiyoruz .. size sormak istediğim ilk ikisini doğa isimlerinden koyduk üçüncüye de öyle koymam daha mi güzel olur ? Yoksa farklı olabilir mi ? Deniz ve yağmur a uyumlu isimler de söylerseniz sevinirim (damla ve su dışında) 😊
mitSmsm DenizYagmur bnce en güzel toprak olur hem toprağın yağmura hepsinin birbirine ihtiyacı vardır güzel olur.
DenizYagmur aasenamerve Seftali Zely35 Annis1 AslArazErturul aasenamerve hepinize çok teşekkür ederim aklıma gelmeyen bir çok isim yazmışsınız 😊
Seftali @DenizYagmur bence Doğa da olabilir bir kızınız olursa doğadan bir isim aramak dışında. Arkadaşımın kızının ismi ve kulağa hoş geliyor. Bizim kızımızın ismi Ada da olabilir😊 Bulut, yağmur, nil, tan, nehir de aklıma şu an gelenler.
Aysegulunlu Benim oglusum olucak toprak bende doga ismi seviyorum kiz olsaydi ırmak olucakti☺☺ Damlada olabilir seninki yada bulut
DenizYagmur Aysegulunlu mitSmsm Cesurizmir aslında doga ile ilgili tüm isimler çok güzel 😍😍 ama kararsızım 😞 annelerin işi zor gerçekten 😊
DuyguAlalm DenizYagmur Bizim de kızımız olsa Doğa koyacaktık, çok güzel bir isim 😊 belki ikinci kız olursa koyabilirim.
seymen DenizYagmur Bir arkadaşım var adı Çise’ ydi. Yapmur Çisesi. Abisi de Bulut’tu. Çok hoşuma giderdi ismi. Aklıma geldi okuyunca😊