Kubra_0711 yok ya bemce rutın kontrol vunku ben bu zamana kadar tüm testleri 2 li 3lü şeker detaylı hepsını yaptırdım cok şükür bişey çıkmadı doktorumunda bunlardan haberi var bende bugun 32 oldum geven hafta bana da 33 haftalık olumca gel nstye baglayalım dedi ama ben 34 haftalık olunca 8 saatlık yol yapmak için izin istedim belkide uzun yol yapcam dıye kontrol amaclı dedi bilmiyorum tam ama kötü bişey yoktur olsa soylerlerdı sıkma canını sen