Kubra_0711 32 haftalık hamileyim doktorum 2 hafta sonra nst yapacağını söyledi ancak internette araştırdığımda herkese yapılmadığını riskli gebelik olduğunda yapıldığı yazıyor korkmaya başladım bu konuda bilginiz varmı
Mirammm Kubra_0711 canım risk ile ilgisi yok benim ilk çocuğumda son haftalara gelince her hafta yaptırıyordum risk filanda yoktu takip amaçlı yapılıyor gününde çocuğumu doğurdum
Canselugr Kubra_0711 dun acıke gıttım kasıgım da adet sancısına benzer bı agrı oluyo du nst yr aldılar ıdrar verdıydım ıdrar enfeksıyonu cıktı 34 den sonra oluyo sanmıyorum bısey olacagını
Tucem Bazı gebeliklerde 35. Haftada bazılarında daha geç bazılarında daha erken yapılıyor. İnternetten araştırmaları çok kale almayın lütfen.bosa insanlar panik oluyor.🥰
Cucu2015 Kubra_0711 rutin yapıyorlar ilk gebeliğimde sonlara doğru her hafta yapıldı. Hatta 40’ı geçince haftada birkaç kere nst için çağırdılar
tugce67-67 Kubra_0711 33 de yapmıstı canım benim doktorum daha muayene yapmadan hiçbir şeyim yokken girmiştim nst ye🤗
Tugbax68 Ileriki heftalarda tum gebelere yapiliyor sanci kontrolu bazen sancin olsada hissetmeyebiliyorsun
Okangokce Kubra_0711 34 haftalık yaptırdım sancı varmı bebeğin kalp atışlarını haraketlerini ölçüyorlar korkulcak bir durum yok
merveakcy09 Kubra_0711 32.haftamda bağladılar dün de kontrole gittim 36.haftadayım yine bağladılar bi riskim yok şükür de tedbir amaçlı yapıyorlar korkmam gereken bir durum yok yani.
meltemustafa Kubra_0711 Haftada yapıldı ama hiç erken doğum riskim olduğunu falan söylemedi dr aksine yürü mutlaka diye tembih etti
EbruMyc Kubra_0711 ben 31 . Haftamda girdim nts ye daha yeni az bı sancı çıktı şimdi 32 haftamdayim tekrardan nts istedi hafif sancım çıktı yine normalde erken nts için diye biliyorum bende çok korktum iki hafta sonra yine çağırdı
Serpilzararsiz Kubra_0711 benim doktorumun kapısında kağıt aşmışlar 32 haftalık gebe olanlar muayene olmadan nts cektirsin diye
Medas Riskli bişey değil ki ultrason gibi bebeğin kalp atışlarına bakıyor. Benim ilk 32 haftada yaptırdım 2 haftada bir 36dan sonra da her hafta istiyor doktorum korkulacak bişey yok
RukenMuhammed Ben dün gittim kontrole 36+2 ydim, 10 gün sonra nstye girip öyle gel dedi. Yani yaklaşık 37+5 de ilk defa girecem çok geç değil mi ya 🤔
busrasahinn Kubra_0711 33 haftada başladık canım nst ye korkmani gerektiren bisey degil nst sancın var mı diye bakılıyo sadece
Ssvd2 Kubra_0711 herkese yapılıyor yapılıyor derken bisey de yapılmıyo karnından bebeğin kalp atışına düzenine vs bakıyorlar bide sandın var mı ona bakıyorlar bazıları 32. Haftasına sonra bazıları 35 ama her gebe nst ye giriyor