ozgei öncesinde tiroit hastalığım yoktu 2 .1 falandı değerim hamilelikten dolayı yükselmiş kadın doğum doktoru dahiliyeden randevu almamı söyledi gittim ama 4.7 yi ilaç kullanmaya değer bulmadı 7 falan olmasını bekledi sanırım sonrasında endokrin bölümüne gittim o bölümdeki doktor çok önemsedi her ay geliceksin dedi