Policewoman27 Esme Bende de aynı durumlar😕 Benim de erkek. Erkek dediğin de bu kadar nazlı olmaz ki ama🤷♀️😃
cemile1991 Nur-- Cuma gunu bende 40 haftayi tamamliyorum kontrolum de var cuma sabahi artk bakalm ama hicbi isaret yok 😶😶😶 nst’ de ise sancim cikiyo 🧐