bebegim_28 Deletedmom272 gazdır o gaz 😁 akşamları 7 aylık gibi olurdum özellikle şimdi 18 haftalık olduk normale döndü 😊
Selin17 Deletedmom272 hayır 🥺 ben 1 hafta sonra Allah nasip ederse 4 aylık oluyorum daha hiç karnım yok
ElifOncul Benim vardi , suan 7,5 ayligiz ama 11-12 haftadan beri karnim var ☺️ Ama sasirmadim Ben regl olunca bile karnim cok siser
Deletedmom272 L183 ilk cnm yaa. 3 ay olmama 1 hafta var ama baya baya cikti. 9 aylik olunca kimbilir nolur🙄
Rabia95 Deletedmom272 5,5 aylık olduk çok şükür 3 aylıkken gazdan şimdi ki halimden çok daha büyüktü 😂
RengarenkKelebek Deletedmom272 bende yalnız olmadığıma sevindim ama güzel bir duygu onunla birlikte büyümek 🦋🦋🥰🥰🧿🧿🧿
Caglanuroney Deletedmom272 benim de vardı bikac gün çok çıkmıştı karnım ama dün indi göbeğim sanırım gazdi 🤭
Mehtee Deletedmom272 benimde çıkmıştı kuzum ic karinla ilgili durum. Ben surekli kaynanamin seninde karnin çok büyük sezeryan olursun lafiyla uğraşıyordum psikolojimi altnust etmisti zamaninda 😂 simdide cok büyük ama olsun bebe tasiyoz yani boru degil💋😂
Deletedmom272 Mehtee hahha dogru😅 ya simdiden bu kadar ciktiysa cok catlak olur fln diye korktum ama. Simdiden krem alip surmeli dmi🙄
Mehtee Deletedmom272 canım bana son dakka golü atmazsa hamileligim karnimda hic catlagim yok bu kadar buyumesine ragmen distan tabikide besle krem yag nemlendir ama en onemlisi bol su icip vücudu ictende islak nemli tutmann kuru vucut daha cok catlar unutma.
Seval22 Deletedmom272 ben ben daha 7 haftalıkken 4 5 aylık gibiydim 11 e girdim dahada büyüdü eşim bile diyo aşkım doktor yanılmasın sanki sen 3 aylıktan fazlasın 😂🙈