Ova ben 24+4 teyim ve 7 kilo aldım. Ayda bir kilo almak iyi bir rakam dedi doktorum.Ama dikkat et bundan sonra daha hızlı kilo alınır diye de ekledi .Ben tabiki daha az kilo alabilseysim diyorum 🤷🏻♀️ Hem doğumun rahat olabilmesi hem sonrası için.Artık kısmet Allah herkese hayırlı güzel doğumlar nasip etsin.Amin.