Ova Kızlar 25+3 haftalığız. Ve kendi doktorum izne ayrıldığı için bugün başka bi doktora gittim o da 8 kiloya çok aşırı almışsın dedi 🤷♀️ Gerçekten çok mu ya 🙄psikolojimi bozdu resmen 😞sizde durumlar nasıl ? 3-4 kilo alanlar yazmasın bile bu posta şükredip otursunlar oturdukları yerde 😃 doktor psikolojimi bozdu dediğim için yazmasınlar diyorum çünkü yeterince içim sıkılıyor kimseyle burada yüz göz olmak istemiyorum benim gibi olan hamiş annelerle dertleşmek istiyorum sadece 😌anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim😻😇
Psikolog-anne Ova bazı doktorlar cok takılı kalıyor kilo ya canım, doktordan doktora değişiyor, bende 36 haftadayım 9 kilo aldım bakalım ne dicek yarın doktorum, yine fazla diyecek bence 😁
hlygksu Ova aman boşver bende aldım ama veririm sende verirsin doktor bana da çok almışsın dedi bnde bn. İşi bıraktım birde yemi evliyim dedim AA o zaman sen haklısın dedi 😅. Moralini bozma boşver
Hilalse Ova ben 35+4 üm 8 aldım doktorum şu ana kadar hiç fazla demedi cuma kontrolüm var 2 haftada 2 kilo aldığımı görünce naptın diyebilir 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
BaharBilgin Sumeyye_-_61 ben zaten çok zayıftım kilo bana yaradı tabi biraz gıdı falan giderse daha iyi olur 😂😂😂😂😂😂😂😂
Kelimeleringucu Ben 10 kilo almışım canim 28 haftalık hamileyim ve daha 12 haftam var bakalim nasil olucak 😑😑🥴, bebişler iyi olsunda verilir kilolar
Dilara_slm Ben de 9 almışım çok üzgünüm 28 haftalığım ve hızlıca almaya başladım son dönemde 😕 inşallah doğumdan sonra kolay veririz
HtcGB Ben de 25 haftalık hamileyim ben de 8 kilo aldım. Bazen ciddi takıyorum bazen en güzel kilo alma sebebi olarak görüp umursamıyorum. 😊
Ova HtcGB haklısın da ne bileyim belkide tepkiler böyle olmasa canımız bu kadar sıkılmaz. Çok çok abartılacak kilolar değil cunku boyum 168 kilo aldığımı ben bile fark etmiyorum göbeğim dısında abartılıp söylenilmesi çok yanlış hele ki hamileyiz yani en hassas noktamız bebeğimiz ve kilolarımız🙈
Ova Meva-annesi sıkma canını ya hamilelik dısında iradeliysen eğer verilir diye düşünüyorum ben. Millet 100 küsür kilolardan zayıflayıp 50-60 lara geliyor
Ova Zeynepslv kendimi yalnız hissetmiyorum işte böyle 😀doğumdan sonra kilo verme postlarında buluşuruz ☺️🙈