Yeniannee1 bu arada bana 1hafta karın çevresi zayıf dedi ama benim suçumdu iştahım yoktu 2 öğün yiyordum süt yoğurt ürünlerini de azaltmıştım hemen etki etmişti tekrar dikkat ettim toparladı mutlaka kahvaltıda 2 yumurta kaşar ve 2 ceviz yedim arada ballı 1 bardak süt yarım muz yedim yemeklerimin bi öğününde kıyma kavurdum bol salata tam buğday ekmeği ile yedim eskiden 2 öğün yerdim 3 öğün yaptım ve aralarda da süt muz çerez ve yoğurt yedim yatarken mutlaka 1 bardak süt ve yarım kalan muzumu yedim evet bende kilo aldım 🤭ama umursamıyorum artık bebeğim sağlıklı olsun da kilo verilir