Yeniannee1 Kızlar 35 haftalığım bebeğim 2.140 gr doktor 10 gün boyunca yediklerine dikkat et dedi muz yumurta ceviz protoin tarzı beslen dedi bebeği bu kilolarda olup son haftalarda kilo durumu düzelenen var mi
ECeren Yeniannee1 panıklemeyın bu haftadan sonra minimum 250 gr alıyolarmış her hafta beslenmeniz protein ağırlıklı olabilir iyi yağları tüketmeye çalışın ceviz avakado vb gibi internette araştrabilirsiniz ☺️Sağlıkla gelsin bebişiniz 🙏🏻
Srplakgn Yeniannee1 canım benim oğlumda 2200dü 34. Haftada ondan sonda kilo almaya başladı 39 de 3400 oldu aslında daha da alırdı ama diş ağrısından bişey yiyemedim şuan hala doğmadık gerçi ama 😂
Yeniannee1 Anneolmayahasret kasar çok tüketiyorum muz nerdeyse hiç yemedim kabizlik sorunu yapıyor diye ama tabi simdi yicem
Selimem Muberraonur Canım ben bir tane muz atıyordum birazda bal atıyordum bir tatlı kaşığı ya da bir çorba kaşığı bal atıyordum iki bardak kadar süt koyuyordum büyük bir bardak içiyordum haftada üç gün gerçekten çok fark ediyor dene %100 dua edersin
GulcanYvz Yeniannee1 canım muz kabızlık yapmasın diye gün içinde 3-4 tane günkurusu kayısısı ye ben o şekilde kabızlığı önlüyorum özellikle kahvaltıda aç karnına kayısıyı yiyorum
Esranurrr Srplakgn benim bi arkadasim 40 hafta suan bebeginin kilosun3600 doktoru bebek iri deyip baska hastaneye sevketmis sizce normal degilmi 3600 ?
Vijdan Yeniannee1 bir kaç gündür hep benzer post var ve haftalar yakın bende bugün tam 35 hafta oldum geçen hafta 34+2 de 2kg dedi 1 hafta geriden geliyomus gelişimi ama dr bişey demedi o dediklerinizin hepsini yiyorum günlük ama bebeğim fazla almıyor bakalım perşembe gidicem yine ne kadar almış. Çok takmayın arkadaslarda söylemiş son hafalar aliyor bebek kiloyu.siz biraz daha dikkat edin yeter
Yaseminozel Yeniannee1 canım muz ve karpuz birbirini dengeliyor ve çok güzel kilo yapıyor 👍🏼 27. Haftada 1.700 kuzum🤲🏼 🧿
Yeniannee1 Yaseminozel sabah akşam karpuz yiyorum muz yemiyordum sadece ama karpuz sabah akşam gene neden böyle oldu anlamadım 🙈
Derya2405 37 hafta da bebegim 2.571 grmdi 38 girdim kac kilo bilmiyorum ben bebege yarayacak cok sey yedim ama bebek almamis domtora sordugum da istediğini ye bebek sadece senden almak istediginj alir dedi bide benim ki 1 hafta geriden geliyor
Yeniannee1 Derya2405 ya benim geriden gelme yoktu normal gidiyordu ama bu ay gidince nedense böyle birsey dedi insalah 10 güne toparlar 🤦🏻♀️
Miniksusam93mr Derya2405 ben de 33 w5 ama usg de 32 w3 gözüküyor doktr küçük minyon olacak ddi kilosu 2.45 mi neymis .yemekle alakali degil ddi suyuna dikkat et ddi her hafta nstye gir kontrl ettr küçük oldgundan zorlasr isin ddi bana da.