Bvbkcans Cskn_025 bebek yağı sürmemi söyledi doktorum ama çok oynama göğüs uçlarını doğumu tetikliyor çünkü
cisemd59 zlemYeilyeniceTop lansinoh elektrikli aldım ama bende sırt ağrısı yaptı ondan mı bilmiyorum ama sonra manuel el pompası aldım zor oluyor ama mecbur katlanıyorum oğlum Küvezde olduğu için
burcuali38 Cskn_025 ben kullanmadım hamileyken canım doğurduğum akşam çok fena yarıldı göğüs ucum son haftalarda kullansam belki öyle olmazdı o yüzden şimdiden kullan bence
Denizim Bilge35 bende gumis kapak kullanicam insallah,Ceyda duvencide kanalinda cok tavsiye etmis ,daha oncede arastirmistim en iyisi buymus yara olusumuna engel oluyormus