Cskn_025 Hanımlar doğumdan önce göğüs ucu için bişiy kullandınızmı ilk gebeliğim doğumumda yakın bilemedim ne yapmam gerek 🤷♀️
Bvbkcans Cskn_025 bebek yağı sürmemi söyledi doktorum ama çok oynama göğüs uçlarını doğumu tetikliyor çünkü
burcuali38 Cskn_025 ben kullanmadım hamileyken canım doğurduğum akşam çok fena yarıldı göğüs ucum son haftalarda kullansam belki öyle olmazdı o yüzden şimdiden kullan bence
Momysumy Ablam doğumdan önce kakao yağı kullandı sürekli göğüs ucuna masaj yaptı ve göğüs ucu büyüdü bebis i çok rahat emdi. . Hamile kalırsam son aylar bende öyle yapmayı düşünüyorum insaAllah
Momysumy Momysumy Bu arada doktoru çok ilgiliydi ne kadar ne yiyecek ne kullanacak talip ediyordu doktor tavsiye etmişti. Doğumdan sonra yara felan olursa LANSINOH kullan demişti dogal ürün olduğu için sürdükten sonra çocuk emek istesede hiç silmeden emzirebiliyorsn
Bilge35 Gümüş kapaklar kızlar araştırın hiç meme cu yarası yaşamazsınız ablam kullandı bizzat şahitim. Ve sonra sakla yada bi yakınına ver . Ben ablamınkini alırım Allah o ğünleri gösterirse
Denizim Bilge35 bende gumis kapak kullanicam insallah,Ceyda duvencide kanalinda cok tavsiye etmis ,daha oncede arastirmistim en iyisi buymus yara olusumuna engel oluyormus
zmq Benim halam bana doğumdan 1 hafta önce göğüsüne kına yak 5 dk bekle sona yıka dedi. Kuzenimin hiç yara olmamış. Siz duydunuzmu?
cisemd59 zlemYeilyeniceTop evet canım çok güzel krem. Hiç yaram yok şimdi masallah hemde makineyle sağıyorum ona rağmen. Benim doğumum biraz erken olunca Doğumdan sonra başladım ☺☺
zlemYeilyeniceTop Aldım bugün kullanmaya başladım ayva çekirdeği merhemi de yaptım Oda çok iyi ikisinide kullanıcam
Bilge35 Cskn_025 canım nete yaz bak gümüş kapaklar diye çıkmazsa gümüş meme ucu kapağı yaz mutlaka çıkar bakın araştırın ama alın . O kadar krem vs hiç gerek yok Oha rağmen yara oluyor ama bu bir mucize
cisemd59 zlemYeilyeniceTop lansinoh elektrikli aldım ama bende sırt ağrısı yaptı ondan mı bilmiyorum ama sonra manuel el pompası aldım zor oluyor ama mecbur katlanıyorum oğlum Küvezde olduğu için
Bilge35 Aliirem evet canım pahalı ama işe yaramayan kremleri kullanmak yerine. Bir dahaki ve bi çok doğuma saklanacak gümüş kapaklar cok daha mantıklı ☺