Bizde bugün 32+6’yız. Bir hafta önce hiç bir şeyim yokken sanki bu hafta ağırlaşma başladı. Göbeğim sıkça sertleşiyor. Bir de koltuktan kalkarken bazen kasıklarıma bir bıçak saplanıyor. Geçen haftaydı kontrolümüz doktoruma soramadım çünkü böyle bir şikayetim yoktu. Haftaya doktoruma soracağım.