Esma1290 Bende 32+2 kontrolum vardı bugün rahim uzunluğu 23 mm düşmüş açılmam yok. Beklerse 37 ci haftada alicak. Bir hafta önde gidiyordu başından beri bugün tam haftasıyla uyumlu çıktı. Tedbir amaçlı ciğer geliştirici vuruldum 2 doz yarında 2 doz vurulcam. Bugün ilkkez nst ye bağlandım çok az sancim çıktı. Başından beri bebiş aşağıda kafası okadar aşağıdaki yüzünü bile göremedik. İlk hedefimiz 34. hafta olsun dedi doktorum. İnşallah 37 ye kadar bekler oğluşum. Tansiyonumda tam sınırda çıktı