Hazal2020 Bakın şimdi , SGK olmayınca eczanede olsa hastanede olsa fark etmiyor sigortasız işlem görürsünüz . Sgk yı aramanıza gerek yok. Hastane çalışanlarının çoğu bu hakkı bilmiyor siz sigortam yok analık hakkından faydalanmak istiyorum dersiniz. Bu hak sadece kadın hastalıkları bölümünde geçerlidir . Hem özelde & hem de devlette geçerlidir . Öyle bir hakkınız yok derlerse , uyanıklık yapıyorlar. Sadece 1 kereye mahsus devletin size sağladığı bir haktır , sigortalı gibi işlem görüyorsunuz Doğum da dahil !