Merhabalar eşim 6 aydir çalışmıyor gecen eczanede ogrendim sigorta gozukmuyor yani suan sigortadan faydalanamiyoruz ben ev hanımıyım çalışmıyorum analik hakki varmis ozel hastaneye gidiyorum 100 tllik muayene ucretim 180 olucak sigorta bitince bunun bir cozumu varmi veya benle ayni durumda olan