Benim alışveriş 28-30 hafta bitti canım int üzerinden aldım hep şuan dediğin gibi tekrar kötü oluyor ortalık 36 haftalık olduk ve şuan sadece doğumu düşünüyorum bütün hastanelerde vaka var rabbim hepimize sağlıcakla kucaklamayı nasip etsin inşallah bizleri yavrumuza yavrumuzu bize bağışlasın inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻