Kızlar belki hatırlayanlar olur, benim geçen hafta pazar günü kahverengi lekelenmem başladı 5 haftalıkken, salı günü doktora gitmiştim 100 mg progestan başladı sabah akşam onu yutuyorum ve iki gündür neredeyse bitti diyebilirim, artık normal akıntıya dönüyordu. Ancak bugün 2 saat önce tuvalette kırmızı kan bildiğiniz o şekilde geldi çok değildi. Soğukkanlılığımı koruyup hemen giyinip doktora gittim. Şu an 6+4üm. Doktor hemen ultrasonla baktı ama herhangi bir kanama gözükmüyor, kese bozulmamış dedi. Hatta kesenin içinde minicik bir nokta kuş gibi çırpınıyordu😍😍😍 kalp atışı dedi, çok küçük haftaya daha net duyarız dedi.
Bu şekilde başına gelen var mı? Kahroldum kırmızı kanı görünce. Bu bebek için çok bekledim kaybetmek istemiyorum🥺