Ben iki çocuk doğurdum sigara içen bi insanım bırakamadım hamileliklerim boyunca içtim 3. Çocuğuma hamileyim bırakamıyorum napayım doktorlar bile günde 3 4 taneye müsade ediyor sıkıntı etmeyin kendinize hamileliğinizin tadını çıkarın kimseye de kulak asmayın sonuçta içen insan için canda çekiyor 10 gün üzerine 1 2 dal bişey değil ben ilk hamileliğinde paket paket içiyordum tutup için demiyorum benim evlatlarıma bişey olmadı ama iç deyip o vebalin altınada giremem 1 2 daldan bişey olmaz ama bana bi doktorum 4 dal iç bırakamıyorsan demişti