Havacianne ben 17 haftalık hamileyim ve sigara ıciyorum bırakamadım eşim doktora söyledi doktorda eğer hiç birakamiyosan azalt dedi ve bırakma yontemleri söyledi Allah büyüktür bırakmaya çalışıyorum bende her ictigimde vicdan azabı çekiyorum aşağıda saçma sapan cevap veren insanlar yüzünden bişeyde yazamıyorum ama içmemek daha iyi ve sunuda belirtmek istiyorum sadece sigara icmemekle olmuyo düzenli beslenme,stres yapmamak lazım 😐