Asl34_ canım çok geçmiş olsun.Ben de 9 haftalıkken kontrole gittiğimde bebeğimin 7.haftada kalbinin durduğunu öğrendim.devlet Hastanesi’nde oldum kürtajı,genel anesteziyle yapmadılar.sadece uyuşturacaklarını söylediler ama ben herhangi bir uyuşukluk hissetmedim.kürtajdan önce yarım saat arayla bir kaç tane fitil koydular,rahmin açılmasını sağlamak için.kanama başladıktan sonra da kürtaja aldılar.evet kürtaj işlemi 5 dk falan sürüyor ama uyanık olduğun için ağrılı bı süreç,bı de psikolojini çok yıpratıyor.kürtajdan sonra ağrı kesici yapiyolar ağrı falan kalmıyor.Ben de Aralık ayında kürtaj oldum, şimdi tekrar gebeyim 9 haftalık.Sen de moralini yüksek tutmaya çalış,veren de Allah alan da.Elimizden sadece dua etmek geliyor