hayta16 Sewal16 13 yıldır içiyordum bebeğimin haberini aldığım gün bıraktım 31 haftalık oldum bir kere ağzıma sürmedim canım bazen çekiyor yalan yok ama sana emanet edilen bir can olduğunu düşününce insan bırakıyor ben ictim bişey olmadı demek çok yanlış bu tamamen kör cahillik kimse kusura bakmasın biraz sabırla bence bu dönem atlatılır..
Babyy1S Birhemsire_anne herkesin aklı var bi başkasinın dedigiyle kimse sigarayı içip yada içmemezlik yapmaz kisi kendinde bitiricek smdi kadın oraya öyle yazdı diye ben yarim içiyordum paket alıp içim nasılsa bir sey olmuyormuş diyemem herkesin kendi iradesi var açsın okusun bilgilensin burda yazanlara göre devam edicekse o zaten dünden razıymış derim
Ada-m Kuzenim kullanıyordu . Doğum sonrası bebek sürekli hastanelere götürüldü. Küçücük çocuk bayılıp durdu. Şu an 7 yaşında ve hala sıkıntıları devam ediyor. Herkeste bir olmaz tabi ama neden riske atılsın ?
Nokta Ben de ilk zamanlar azaltarakta olsa içiyordum bir sıgaranın yarısını falan ama cok vicdanım sızlıyordu sonra hıc içmemeye başladım cunku cok kotu hıssediyordum bide ben onceleri gunde bir paket içiyordum bebek varken bir iki tane içsem ne olcak zaten birşey anlamıyordum güzel bi tatlının azcık ucundan yersinde içinde kalır gibi oluyordu hemde vicdanen bitiyordum en iyisi hıc ıcmemek sonra içerim dedim ve bazen son zamanlar cok canım istiyor ama napıyım bir tane içsem doycam mı yok
MinnakLiva Sigara tüketiyor olabilirsiniz, ama bunu diğer annelere lütfen hiç bir sorun olmuyor diyerek içmeye teşvik etmeyelim, sizin de kendiniz ve bebeğinizin sağlığı için tüketmemeniz bizi mutlu eder.. ❤️🤗
MinikTavsanim Sewal16 klasik olucak ama ben normalde içiyordum hamileliğimi öğrendiğim gün bıraktım çok şükür . Darısı sizin başınıza 🙏🏻
Alyali Onu bilemezsin şimdiden sağlıklımı diye dr hersey normal der ama doğunca sağlıksız olur yengemde içti gebelikte bebek erken doğdu engelli doğdu prematüre bir bebekti hala sorunlu annesi babası hastane hastane geziyor herkes kendi bilir içip içmiceni kimse 15 yasında değil sigaranın zararlarını hepimiz biliyoruz zaten
prensannesi_ Sewal16 cnm bırakmayı dene onuda allen carr yöntemiyle hatta kitabı var al oku yada pdf olarak indir oku çok iyi geliyor ben bıraktım çok şükür az zorlandım yani
Aytelf2012 Bence bu konuda tartışmaya çok gerek yok ben 15 yıldır kullanıyorum kızımda hamileyken bıraktım şimdi ikinci hamileliğim bu hamileliği biraz geç öğrendim ama öğrenince bıraktım ..ben aşırı tirkakiydim …benim hamileyken içen arkadaşlarım vardı çocukları sağlıklı doğdu ama bu sağlıklı doğacağı anlamına gelmez…sigara içmeyen arkadaşlarımda çocuklarında problem olabiliyordu …ama sigara her türlü zarar veriyor bu kesin…ne kadar zarar vereceğini kestiremez kimse
addie487 Sewal16 hamileliğimi öğrendiğim gibi bırakamadım. Hatta planlı bir hamilelik olsaydı sigarayı bırakıp hamile kalmayı düşünüyordum. Hamile kaldıktan sonra her sigara içişimde sigaranın bebeğe zararlarını okudum zaten sigarayı bitiremeden gözlerim yaşlı bir şekilde söndürüyordum hep. Çok uzun sürmedi bıraktım. Halen canım çok istiyor ama aklıma hemen karnımda bir çocuğun olduğu geliyor. Biliyorum çok zor umarım içen herkes bırakabilir bu süreçte 🤗
derya39ege Sewal16 Canım ben gebelik öncesi çok içerdim. Hamile olduğumu öğrendikten sonra 1 tane bile içmedim çok zor bırakmaya çalışanları çok iyi anlıyorum ama imkansız değil. Anneyiz sonuçta bi anne evladı için ne yapmaz ki canını bile verir gerekirse. Sigara içmemeyi de başarır yeter ki istesin kararli olsun vazgeçmesin. Bende en önemlisi 1 tane iciyim 1 taneden bişey olmaz dememek oldu. Çünkü o 1 tane içmenin hiç bi faydasi olmuyo 10 dk sonra yada yarım saat sonra yine 1 tane iciyim isteği başlıyor ki bunun sonu yok. Bırakmak istiyosan komple çıkarmak hayatından. Ilk başlar kriz geçirir gibi oluyosun ağlamalar aşırı mutsuzluk falan ama zamanla nasıl isteğinin geçtiğine inanamiyosun eminim sende başarırsin bebeğin için🐣
Kubrabalik Mümkünse sigara içmeyin anneler ben günde bir iki tane içiyordum çoğu 2 bile olmuyordu geçen hafta icio sağlık ocağına gittim bebeğin kalp atışları düzensiz atıyordu ebe sen sigaramı içtin yoksa bir seye cok mu üzüldün dedi o günden sonra hıc içmiyorum çok korktum neyseki dün doktor kontrolüm vardı herşey güzeldi bir akrabamda hamileyken hep içti 6 senedir astimla uğraşıyorlar
Sewal16 Kubrabalik ya zaten ıkıtaneyı ha ıctık ha ıcmedık cok farketmıyor ıcmesekte olur ama alışmışız mecbur bırakcaz içmeyi
Marshmallow Sewal16 ben de normalde 1 paket bitirirsin günlük Hamilelikte 4 5 günde bı tane icmeye başladım.en son iceli sanırım 3 hafta falan oldu.gecen gün evde sigara buldum.o bana baktı ben ona baktım.deli gibi canım istedi ama 32. Haftamdayim bebeğimin hareketleri öyle güzel ki kiyamadim ona zarar vermeye ve içmedim.hala canım çekiyor ama dayaniyoruum.doguma kadar hayırlısıyla icmeyi dusunmuyorum❤️