Burda içtim bir şey olmadı yazısı beni o kadar sinirlendiriyor ki kafamı duvarlara vurasım geliyor😔üzülüyorum o çocuklara gerçekten normalde iken sigara dumanı bile zararlı iken daha anne karnında çocuğunu sigara bağımlısı yapıyor çok ilginç ve çok üzücü… Burda bir anne yazmıştı doktor kendisine demişti ki senşn çocuğun doğduktan sonra doyuracaksın , altını değiştireceksin, gazını çıkaracaksın ama çocuğun hiç susmayacak sürekli ağlayacak ta ki sen bir sigara yakana kadar çünkü o anne karnında bağımlı oldu diye.. bu kadar kötü bir şey iken hala ben içtim bir şey olmadı demek ne kadar yanlış ve sorumsuzluk..