Bende 11+6da ikili taramada öğrendim bende erkek dedi ama alışveriş yok 16yı beklicez dedi. Bir hafta sonra tekrar doktora gitmek zorunda kaldım ağrı ve akıntı nedeniyle alttan muayene oldum orda tekrar erkek dedi. Herhalde değişmez artık alttan muayene kesin diyorlar ama