Üzülmeyin lütfen.benimde eşimin ailesi öyle.ilk torunları olacak bide bende ilk ve tek gelinleriyim ama umursamıyorlar.bebeğim aşağıda,kanamalarım oldu lakin hiç umursamadılar.gecti gitti o zor günler sağolsun kendi ailem ve eşim hep destek oldular.herkes kendine yakışanı yapar diyip allaha havale ediyorum🙏 sanırım en mantıklısı bu,allah sizinde hep yanınızda olsun.sag salim bebeklerimizi kucaklarimiza alırız 🙏🙏