Kızlar Ocak ayında hamileliğimi öğrendim eşimin ailesiyle pek anlattığımız söylenemez neyse hamilelik haberini aldık beni arayıp hayırlı olsun demediler onu geçtim şuan 22 . Haftaya girdim bu sürece gelene kadar düşük tehlikesi geçirdim 1 ay sürdü ondan sonra bebeğin eşiği aşağıda olduğunu öğrendim ve ev işi yemek vs çoğu şeyi aksatmak zorunda kaldım eşim yardımcı olmaya çalışıyor ama takdir edersiniz ki erkekle bayanın yapması aynı şey değil.Hamileligimin nerdeyse bir çoğu bitti eşimin ailesi bu süreçte ne geçmiş olsuna aradılar ne de bir ihtiyacınız var mı diye aradılar belirtmek isterim ki onlara güvenerek mı yaptın diyeceksin hayır nezaket gereği bile insan bekliyor yalan söyleyemem.Esim ve ben engelliyiz ikimizin de bir bacağı yok protez kullanıyoruz üstüne.Geriye bakıyorum sadece eşimle ikimiz halletmisiz çoğu sorunumuzu doğumda gelip bedavaya banane hala vs olcaklar sizce bu yapılan doğru mu?