Yarin 17 haftalik oluyoruz insallah. Bende sanki icimde bir am birsey etimi tutup birakio gbi oluyor bebekmi die dusunuyrm karnimin belirli yerlerine gun icinde okuyor daha onxe bile bsey ykdu 16 haftayla basladi yani. Zayiflar hissedio diolar ama bilemiyrk tabi 51 kiloyum bnde.