Hulyarecep Kızlar ikili tarama testi sonucumu yeni aldım netten doktora cuma göstericem ama merak ediyorum değerler nasıl acaba ? Yorumlaya bilen var mı 😶😶😶
Yesimmm93 Hulyarecep at bi bakalım canım sonuçlarını kendı sonuçlarımızla kıyaslarız çok anlamasakta ☺
Hulyarecep Cicianne bende bir sürü kısa terim var wbc rbc hgb hct mcv mchc mon pct mpv bas lymph mon eos bas
Cicianne Hulyarecep 0,0 la 3,0 arasında olan bi rakam lazım sana başında da mutlaka ya NT yada Nukal translusensi yazar
Cicianne Hulyarecep ya grafik varya test sonucunda grafiğin sağ üst çaprazında yazıyor her sonuç kağıdı aynı mı bilmiyorum ama Nukal translusensi MoM yazıyor bazısında
Yesimmm93 Hulyarecep kuzum tarama sonuçları değil bunlar normal kan testı sen ikili test için kanı ne zaman Verdin sonuç 1 haftaya anca çıkıyor çünkü
Elcnerdgn Kızlar benimde bu şekilde anlayan varsa yorum Yapabilirmi ? Papp-a : 3.52 Serbest Beta Hcg : 41.0
Cicianne Elcnerdgn bu papp-a değerinin bi ortalaması yok bildiğim kadarıyla gebenin yaşı ve diğer sonuçlarına göre yorum yapıyor doktor ikili test gibi değil yani
Hulyarecep Kubraaaa Nt 1,5 mm’dir CRL 54mm olup 12 hafta 2 günle uyumludur yazıyor ultrasyon sonucuna göre
Hulyarecep Cicianne Nt 1,5 mm’dir CRL 54mm olup 12 hafta 2 günle uyumludur böyle yazıyor ultrasyon sonucuna göre
Huris Canım sadace kan tahliliylee olmuyo ultrason sonucuyla yaşını falan hesaplaniyo öyle anlaşılır zaten bende çok araştırdım kendi kendime yorumlanmaya çalıştım içini ferah tut inşallah bi problemi yoktur bebişinin😊
Hulyarecep Huris Nt 1,5 mm’dir CRL 54mm olup 12 hafta 2 günle uyumludur böyle yazıyor ultrasyon sonucuna göre
Huris Hulyarecep nt nin 3mmden fazls olması risk olarak kabul ediliyor evet senin normal görünüyo canım inşallah kan tahlilinde temiz dir
Cicianne Hulyarecep doğru yere bakmışsın şimdi çünkü NT ve Crl aynı yerde yazar crl de baş-popo mesafesi demek. Doktora gittiğinde burun kemiğinide ölçmesini iste eğer ölçmezse
Cicianne Hulyarecep nt 1,5 ise normal sıkıntı yok demektir 2,5tan sonra yüksek risk 3,0 kesin sendrom var demek oluyor. Benim ilk hamileliğimde de 1,5 çıkmıştı sapasağlam doğdu şimdiki 0,7 çıktı sıkıntı yok yani eğer 1,5sa rahat ol sen