Elifdoan Gebegunlugu bana yetiyor canım bir gün deneyebilirsin gün içinde bulantı hissettiğinde bir tane daha alabilirsin yemekten önce, bende sabah namazına kalktığmda alıyorum, biraz uyku yapıyor. O uykuyu da sabah uyuyorum dengeleniyor
RabiaMG Gebegunlugu bilmiyorum ki bana oyle dedi 4 aya kadar 1 e dusurdugumde yine kotu oluyordum 4 ay bitince 1e dusurup biraktim ilaci😊
Ekimannesi2020 Gebegunlugu ben 21 haftalık hamileyim mide bulantılarımı geçiren en harika ilaç bu baslarda gece yatmadan önce 2 tane alıyordum 1 aydırda 1 taneye düşürdüm o bile bulantıma iyi oluyor bir dene 1 tane yetiyorsa 2 tane kullanma hiç
buseyusuf27 Gebegunlugu cok bulantı oldugu için 2 tane öneriyor doktor ılerleyen zmanlarda 1 tane alırsın sımdı bunyen alısana kdr 2 tane al bende suan 1 tane alyorm ılk aylar 2 tane ıctım