Gebegunlugu Kullanan varmi doktorum mide bulantısı kusma için yazdı ama aksammi gündüz mu almalıyım söylemedi . Biide bu arada iyi geliyormu 🙏
buseyusuf27 Gebegunlugu harıka bır ılac bunun sayesınde bulantım gectı ve artık rahatlıkla istedgm herseyı yıyebılıyorm uyumadan once 2 tane içiyorsun canım hepsı okadar 😊 almayı unuttun dıyelım sbh bı öğürme yasarsın sonra ıcersın ılacını bıraz halszlık bas donmesı ve uyku yapıyor oyuzden gece almayı tavsıye edıyor doktor. alarm kur sende bnm gbı 😁 9-10 gıbı ıcıyorum ben
RabiaMG Gebegunlugu 4 bucuk aya kadar kullandim bana doktorum gece yatmadan 2 tane demisti. 4 aydan sonra 1 e dusurup biraktim. Rahatlatiyor sizede iyi gelir İnsallah
Elifdoan Gebegunlugu normali gece 2 tane diyorlar ama ben o şekilde kullanamadim. Gece beni çok huzursuz etti. Sabah kalkınca bir tane alıyorum kahvaltıdan önce benim bütün günü kurtarıyor canım. Kendine göre faklı saatlerde deneyebilirsin
Burcu_gs Bana sadece bu ilaç fayda etti. Prospektüs ünde nasıl kullanilacagi yazıyor zaten. 22.haftaya kadar yoğun mide bulantısı ve kusması olan biri olarak kesinlikle tavsiye ediyorum
buseyusuf27 Gebegunlugu cok bulantı oldugu için 2 tane öneriyor doktor ılerleyen zmanlarda 1 tane alırsın sımdı bunyen alısana kdr 2 tane al bende suan 1 tane alyorm ılk aylar 2 tane ıctım
Elifdoan Gebegunlugu ya gece döndüm kaldım bir türlü uyku uyuyamadım 2 tane benim bünyeme ağır geldi diye düşündüm. Yani herkeste aynı etkiyi yapmaz ama uykuya bir türlü dalamadim
RabiaMG Gebegunlugu bilmiyorum ki bana oyle dedi 4 aya kadar 1 e dusurdugumde yine kotu oluyordum 4 ay bitince 1e dusurup biraktim ilaci😊
sevo52 30.haftadayım hala kullanıyorum. İçsemde kustum son 1 aya kadar serum yediğim zamanlarda oldu☺️ Artık sabah uyanınca kusmak dışında bulantı olarak geçiyor
Keskinoglu Gebegunlugu dediğim gibi ben bitane alıyorum sabaha yakın bi saatte bana yetiyor bitane.sonucta ilaç. 1 tane yetiyorsa 2 taneye gerek yok..yetmiyorsa akşamdan bitane sabah bitane icebilirisniz.
Elifdoan Gebegunlugu bana yetiyor canım bir gün deneyebilirsin gün içinde bulantı hissettiğinde bir tane daha alabilirsin yemekten önce, bende sabah namazına kalktığmda alıyorum, biraz uyku yapıyor. O uykuyu da sabah uyuyorum dengeleniyor
Ekimannesi2020 Gebegunlugu ben 21 haftalık hamileyim mide bulantılarımı geçiren en harika ilaç bu baslarda gece yatmadan önce 2 tane alıyordum 1 aydırda 1 taneye düşürdüm o bile bulantıma iyi oluyor bir dene 1 tane yetiyorsa 2 tane kullanma hiç
Keskinoglu Gebegunlugu bende bu ilaç sayesinde rahat ettim.hic bir yan etkisi yok dedi doktorum.gece yatmadan 2 tane diyor ama ben sabah namazinda bi tane alıyorum yetiyor.cok bulanırsa gün içinde ac karina bitane daha alıyorum..geceden içince sanki gün içindeki etkisi azalıyor gibi geliyor bana.oyuzden sabaha yakın saatte içiyorum ki rahat kalkayım.bazen unutup sabah içiyorum ama sabah biraz zorluyor.deneyin kendinize gore ayarlayın
ggizemmmm Gebegunlugu kesinlikle gece yatarken almalısın çünkü çok uyku hali yapıyor ben bir kaç haftadır kullanıyorum çok iyi geldi
Keskinoglu ggizemmmm calisan biriyse dediginiz gibi olabilir.ama calsimayan biriyse sorun olmaz.ben saat 5 te içiyorum sabaha karşı saat 11 de uyanıyorum.bi sorun olmuyor.
Wmehtap Gebegunlugu canım ben kullandim bana çok fayda etti gece yatarken iç demisti bana herkeze farklıdır belki