muallim6anne Size bisey diyim mi benim doktorum da hamile 7 aylık . Instagramdan bir kuafor salonunu takip ediyorum orda gördüm kendisini saçlarını sarıya boyatiyordu ombre 4.aydan sonra sıkıntı yok dedi bitkisel boya olursa
Damla________ Elif1616 ilk hamilelikte kaç aylıkken yapmıştım hatırlamıyorum ama bunda bir ay falan oldu yapalı suan 22 haftalığım iste üstelik bir hafta arayla kutu boya ole kendim boyadım
Slnbsr Elif1616 valla saçımı 2 defa kestirdim. Çocuğun ömrü saça mı bağlı. Düşünüp dert etme. boyamaya gelince aslında saç boyayınca bebeğe bir şey olacağı konusunda bilimsel bir gerçeklik yok ama boya alerjik olduğu için doktorlar boyamayı önermiyomuş
Eemmyy muallim6anne bende boyatmak istiyorum canım, fotoğraf çekimi olacak, doğum sırasında filan fotoğraf istiyorum o yüzden boya şart☺️
Degisken Eemmyy ombre zararlı değil çünkü dibe değen bir kimyasal yok.solumamak lazım. Ama kuaför olup hemde hamile olan ve tüm kimyasalları solluyan anne adayı çok.