KardelenYB Epifenomen teşekkür ederim canım 🥰 çalışıyorum ben gün içinde çok oturuyorum masa başı sanırım ondan da oluyor ya
KardelenYB Humaninannesi20 evet benzeşe öyle daha rahat oluyor halimden memnunum çok şükür ama erken ağırlaşmak demek ilerde daha ağırlaşmak demek o yüzden sizler daha şanslısınız
KardelenYB NassLi normal canım 2 3 haftamız daha var net hissetmek için benimse aynı sen gibi işte şişliğim karnım 🤷♀️ İlerde nasıl oluruz bilmemm
KardelenYB Zeynepekr amin inşAllah benimde aynı durum kilolarımız da aynı almışız işte bakıyorum etrafa kimse benim gibi olmayınca bi değişikmolmusım sımdı okudukça rahatlıyorum 🥰
Zeynepekr KardelenYB Her hamilelik kendine özel 💫 Bebeğininde seninde sağlığınız sıhhatiniz yerindeyse tadını çıkar
Derino Benim de 18haftalık ,59kgum şimdi hamile kaldığımda 62kgdum hala kusuyorum zayıfladım ama karnım çok çıktı .bir tane kızım var şimdi 2.hamileligim .yakın akrabalarım dışında söylemedim belli olsun istemiyorum bol giysem de belli oluyor ama
ecembugra53 KardelenYB canım bende 20 haftalığım ama karnım Yok gibi yani kimse inanmıyor iç karın geniş heralde bide aile genetiklik var benimde annemde ablamda böyle minyon tipliyi cok kilo alan bi yapımız yok elhamdulillah diyelim iyim suan vücudun eskidi gibi aynı 🧿🤲🏻 Cok şükür
annecikk_ KardelenYB canim bende tam 20 haftaligim karnim var dedigin gibi rahat hareket edemiyorum senin gibi 3 kilo aldim ama elim ayagim sismiyor tuzu cok yiyorum tursu felan yemiyorum ama kizdan degil bence yapisaldir komsum var 3 aylik hamileyken 9 aylik gibiydi suan 6 aylik dahada buyudu karni 3. Erkek cocuguna hamile🤭
Elifpiskin KardelenYB merhaba canım bende 19+4 haftalığim benimde karnim yeni yeni çıkıyor ama hep şişme olmuyo şişkinlik çoğunlukla ödemden ve tuzdan oluyor DİE biliyorum bide elinden geldiği kadar hareket etmeye çalış yürüyüş yap istersen ben hareket etmeyince çok ağır oluyorum kalktigimda hemen yuruyemiyorum bazen o yüzden çok oturmamayada dikkat ediyorum
KardelenYB Elifpiskin yani iş yüzünden mecbur çoğu zaman oturuyorum ama akşamları ve sabahları yürüyorum işe
nurakus Epifenomen Merhaba, progestanı ne için kullanıyorsunuz. Bende 1 haftadır kullanıyorum doktor düşük riskim olduğu için verdi. 18 haftalık hamileyim.
Epifenomen nurakus geçmiş olsun canım, benim çift rahim ve çift rahim ağzım vardı ameliyat olmuştum rahim ağzı kesildiği için normalden geniş. Erken doğum riskim çok yüksek. 3 hafta önce serklaj oldum progestanı kasılma ve açılma olmasın diye 34. Haftaya kadar kullanacağım