KardelenYB ben progestan kullanıyorum sabah uyandığımda inanılmaz bir şişkinliğim oluyor tüm vücudumda. Uyandığımda ılık bir duş alıyorum, hareket halinde olmaya çalışıyorum ve çoğu günler eşimle yarım saat bile olsa kısa kısa yürüyüşler yapıyorum. Şişkinlikler. 2 3 saate gidiyor normal hale dönüyorum. Her gece ayaklarımı 15 dakika duvara dayıyorum sen de gün içinde yapabilrsin faydası olabilir. Hamilelikte bunlar eninde sonunda başımıza gelecek kendini üzme kuzum, keyfini çıkarmaya çalış 😊🍀